Waiting at the gaaaate

Ugh lighting I’m too tired to deal with this shit

Soon I can board and nap maybe?

Waiting at the gaaaate

Ugh lighting I’m too tired to deal with this shit

Soon I can board and nap maybe?

21
Sep

Yesss my follower count is 256

"Two to the fighting eighth power" as Yossarian put his squadron number haha it’s ridic how much Catch-22 as stuck with me especially considering I read it on my own in like 7th-8th grade fucking hell

Haha it’s a surreal number of people in a way but cool, cool, hi folks, drop me a line

20
Sep

Panels from Sailor Moon volume 12 that I liked

I wanna go to Fish Planet

19
Sep

Some panels from Sailor Moon volumes 10-11

I’ve been so busy for like the past fucking while I’ve hardly had time to read comics I feel so I’m finally finishing Sailor Moon I’m on the last volume and I’ll probably read the short stories tomorrow haha I’m such a bad fan ;_; I love Sailor Moon though, I sincerely do.

Edit: please read my captions they are so important to this experience haha so… so important…

19
Sep

Ugh finally I only have 3 spell files left to do for this stupid DnD thing because listen I need things sorted in a certain way okay I just do but it’s aaallll coming together and soon this vast amount of formatting and fiddly bits will pay off so much

I’ve already discovered a typo and two misprints this way, fantastic, fantastic

17
Sep
It’s hard to find hair like mine in doll maker avatar things so I have to improvise

It’s hard to find hair like mine in doll maker avatar things so I have to improvise

15
Sep
This is a real comic

This is a real comic

12
Sep
JetPensssss order
Mostly just stuff for my satchel before I go abroad
Donut tape roll, coin purse because SO MANY COINS, ceramic cutter, fold-up compass, and my new mini sketchbook is MADE OF ROCKS HAHA YES (like it’s recycled paper that’s 80% calcium carbonate from BUT THAT SOUNDS AMAZING…??? It comes from limestone recovered from quarries and building industrial waste so that’s neat)

JetPensssss order

Mostly just stuff for my satchel before I go abroad

Donut tape roll, coin purse because SO MANY COINS, ceramic cutter, fold-up compass, and my new mini sketchbook is MADE OF ROCKS HAHA YES (like it’s recycled paper that’s 80% calcium carbonate from BUT THAT SOUNDS AMAZING…??? It comes from limestone recovered from quarries and building industrial waste so that’s neat)

11
Sep

Oh and laundry I need to do laundry tomorrow I should not forget that

8
Sep

Tomorrow I’m going to finish transcribing those spell lists and like full descriptions from DnD5e because I want to have things organized why can’t things be organized the way I want them to be Player’s Handbook obey my wishes and organization style dammit

So that’ll be a fun low-key task I can do for hours ahaha at least the Cleric’s spells are like… mostly done and formatted… and I’ve prepared the other files with the lists of their spells so I can like… get cracking on theirs right away and stuff…

Maybe also finally finish character building and also maybe build more characters SEM no stop oh who am I kidding I’m already thinking about building All The Characters haha I just… like to do that…

Wheeeee

I also want to play Hatoful Boyfriend again and maybe Fallout New Vegas and shit haha who has time to do things it’s not me really so whatever we’ll see

8
Sep
This file was labelled as “Guess what I bought I dare you” and to be honest, Past SEM, I don’t know what book that was
Why are you taunting me, Past SEM

This file was labelled as “Guess what I bought I dare you” and to be honest, Past SEM, I don’t know what book that was

Why are you taunting me, Past SEM

7
Sep

Portfolio turned in. It’s out of my hands now so let’s just let it be

5
Sep

Art going alright I’m still not panicking (…though that might be the anti-anxiety meds) but I should eat maybe

Portfolio

I can do this

Yeah

4
Sep

Goals for life

  • Get the fuck out of the States
  • Work in museum for rest of my life
  • Confuse/troll/mess with future generations
3
Sep

Screw it bought my ECCC ticket on spec

Also according to their website I can get a refund through the end of December when I should have a much better idea if I can actually make it, so win-win in theory…?

Hopefully I can make iiiittt

Ugh okay let’s make some food and do some like secretarial e-mail shit that needs doing and then back to the colored pencil mines yeah

Yeah

1
Sep